چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰
۰ نفر

مسعود پزشکیان در جمع خبرنگاران گفت: نگوییم این [فرد از] دولت رئیسی است، آن یکی از دولت روحانی، اینها زبان تفرقه است. ما گفتیم دولت وفاق باشیم، هم آنها باشند و هم ما، ولی قبله و جهت‌مان یکی باشد.

به گزارش همشهری آنلاین، مسعود پزشکیان رییس جمهور به مناسبت ۱۷ مرداد در سخنرانی روز خبرنگار گفت: ما می‌خواهیم دولت وفاق باشیم، جهت و قبله‌مان باید یکی باشد. باید دست از اختلاف‌ها برداریم. نگوییم [این فرد] از دولت رئیسی است و فرد دیگری از دولت روحانی، هر کدام از این افراد مزیت‌هایی داشتند و معایبی، دستاوردهایی داشتند و اشکالاتی، مشکل ما وحدت و انسجام است.

وی افزود: نور را اگر متمرکز کنید می‌شود لیزر و هرکاری می تواند بکند. حضرت امام می گفت آمریکا می‌تواند روی سر ما بمب بریزد، ولی بالاخره باید بیاید روی زمین، آن‌وقت می‌خواهد با این مردم چه کند؟

پزشکیان ادامه داد: باید هوای مردم را داشته باشیم. مردم فقط آنهایی نیستند که با من هستند، مردم آنهایی هستند که در این کشور زندگی می کنند، در همه نقاط کشور. مردم ایران باید باور کنند ما باید خدمتگزار آنها باشیم.

وی تاکید کرد: نگوییم این [فرد از] دولت رئیسی است، آن یکی از دولت روحانی، اینها زبان تفرقه است. ما گفتیم دولت وفاق باشیم، هم آنها باشند و هم ما، ولی قبله و جهت‌مان یکی باشد.

کد خبر 872717
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha